خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/25 - 17:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

ارائه گزارش وزیر راه درباره وضعیت راه‌ها و بیمارستان‌های مناطق زلزله‌زده

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در تشریح دستور کار نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان حضور یافت و گزارشی را درباره وضعیت راه‌ها، شهرسازی و پل‌ها و همچنین علت تخریب بیمارستان‌های هریس و ورزقان ارائه کرد.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نشست امروز ( سه‌شنبه 25 مهر ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اعلام کرد: در نشست امروز مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی گزارشی را درباره معضل زیرمیزی ارائه کردند اما اعضای کمیسیون از این گزارش قانع نشدند.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون مسئولان انجمن آلزایمر گزارشی را از روند افزایش آلزایمر به نمایندگان ارائه دادند، افزود: به‌طور حتم مسئولان وزارت بهداشت و درمان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ادامه داد: علی نیکزاد وزیر مسکن وشهرسازی در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان حضور یافت و گزارشی را درباره وضعیت راه‌ها، شهرسازی و پل‌ها و همچنین علت تخریب بیمارستان‌های هریس و ورزقان ارائه کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 85798
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار