خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/18 - 18:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز عصر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

ارائه گزارش مرتضوی درباره مطالبات میان وزارت بهداشت و تأمین‌اجتماعی

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در نشست امروز سعید مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی گزارشی را درباره وضعیت مطالبات بین این سازمان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی ارائه کرد.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره دستور کار نشست امروز( سه‌شنبه 18 مهر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، توضیح داد: سعید مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی برای ارائه گزارشی درباره وضعیت مطالبات بین این سازمان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی در نشست امروزعصر کمیسیون بهداشت و درمان  حضور یافت.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان علت کاهش ارائه خدمات درمانی را پرداخت نکردن مطالبات بیمه می‌داند، گفت:‌ البته سازمان تأمین اجتماعی در قیاس با دوره‌های گذشته تأخیر در پرداخت معوقات را از هشت ماه به سه ماه بهبود بخشیده است، از این‌رو بیشتر معوقات وزارت بهداشت و درمان از بیمه‌های غیر از تأمین اجتماعی است.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خواستار پرداخت مطالبات وزارت بهداشت و درمان از سازمان‌های بیمه گر شد و افزود: در صورتی که این سازمان‌ها در پرداخت معوقات کوتاهی کنند به‌طور حتم مجلس با متخلفان برخورد جدی می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 85246
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار