خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/21 - 13:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پس از آغاز به کار مجلس انجام می‌شود؛

ادامه فعالیت کمیته مشترک آلودگی آب تهران

**کمیته مشترک برای بررسی آلودگی آب تهران پس از آغاز به کار مجلس بررسی‌های خود را دنبال و گزارش نهایی خود را در این باره به مجلس و مردم ارائه می‌کند.

هرچند مسئولان آبفای تهران و رئیس سازمان محیط زیست کشور می گویند: «آب شرب تهران سالم است»، ولی «حسن تامینی لیچانی»، به خبرگزاری خانه ملت گفت: متاسفانه تشکیل کمیته ای از نمایندگانی وزارتخانه های نیرو و بهداشت و دو نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای پیگیری آلودگی آب تهران، با تعطیلی مجلس مواجه شد و کارهای این کمیته عقب افتاد، اما پس از آغاز به کار مجلس این کمیته دوباره به کارش ادامه می دهد.

به گفته سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان همان زمانی هم که موضوع آلودگی آب تهران مطرح شد، با وجود تاکید وزارت بهداشت درباره آلودگی آب نقاطی از شهر تهران، اما شرکت آب و فاضلاب تهران از سالم بودن این آب می گفت.

تامینی افزود: پس از این اتفاق کمیسیون بهداشت جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و درمان و همچنین نمایندگان آب و فاضلاب تهران تشکیل داد و قرار شد به مناطق آلوده توجه بیشتری شود و در این مناطق برای نمونه آب معدنی به صورت رایگان توزیع شود.

وی تصریح کرد: آب تهران همیشه به پاکی و کیفیت بالایش مشهور بوده است و باید بررسی جامعی در این زمینه انجام شود تا ببینیم برای نمونه خبر مربوط به پیدا شدن جسد در یکی از تصفیه خانه های تهران از کجا می آید.

  • کد خبر : 24744
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار