خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/03 - 10:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون اصل 44 انجام شد،

ادامه بررسی طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار

عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگری اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس گفت: در نشست امروز صبح این کمیسیون، طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار و اصلاح موادی از قانون بخش تعاون جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن بررسی شد.


"جعفر قادری " در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) گفت: در جلسه امروز (دوشنبه سوم مرداد) کمیسیون ویژه نظارت و پیگری اجرای اصل 44 قانون اساسی ادامه بررسی طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار انجام شد.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه امروز کمیسیون اصل 44 برخی از مواد این طرح به تأیید نمایندگان رسید و برخی مواد دیگر به دلیل داشتن ابهام و وجود موانعی همچون قطع برقی برخی از واحدهای تولیدی و یا مشکلات موجود در صدور مجوز برای کارگاه‌های تولیدی به جلسه دیگر موکول شد.



وی تأکید کرد: در نشست امروز کیمسیون اصل 44 بررسی اصلاح موادی از قانون بخش تعاون جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب سال 1370 انجام گرفت.



عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگری اجرای اصل 44 قانون اساسی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا در نشست امروز به نشست دیگر موکول شد.

  • کد خبر : 54772
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار