خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/09 - 13:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فولادگر از بررسی 5 بند از لایحه بودجه خبر داد

اختصاص 5هزارمیلیاردتومان برای پرداخت بدهی‌ها به 3 وزارتخانه

رییس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 از بررسی 5 بند از بندهای ارجاعی لایحه بودجه 90 در نشست صبح امروز (دوشنبه 10 اسفند 89) کمیسیون، با اصلاح نحوه واگذاری برخی شرکت‌های دولتی خبر داد.


"حمیدرضا فولادگر" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، از بررسی بندهای 23، 27، 28، 29 و 30 ماده واحده لایحه بودجه 90 در کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 خبر داد.



نماینده مردم اصفهان، با بیان اینکه بیشترین بندهای ارجاعی به کمیسیون اصل 44 در مورد واگذاری‌ها، رد دیون و پرداخت مطالبات پیمانکاران از طریق واگذاری سهام شرکت های دولتی و طرح هاست، افزود: در نشست امروز کمیسیون، اصلاح نحوه واگذاری برخی شرکت‌ها برای تحقق اهداف خصوصی که در بندهای 27 و 28 لایحه بودجه از سوی دولت لحاظ شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان با تصویب آن موافقت کردند.



رئیس کمیسیون اصل 44 بررسی نحوه پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران را یکی دیگر از موراد مورد بررسی در نشست امروز کمیسیون خواند و گفت: در بند 30 لایحه بودجه 90، دولت مبلغ 3 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی وزارت نیرو به پیمانکاران از محل واگذاری‌ها در نظر گرفته بود که اعضای کمیسیون، این بند را با انجام اصلاحاتی به تصویب رساندند.



وی همچنین افزود: در بند 20 ماده واحده لایحه بودجه نیز، مبلغ 5 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دولت از محل واگذاری ها به پیمانکاران، در تمام حوزه ها بخصوص وزارت نیرو، راه و ترابری و نفت در نظر گرفته شده بود که این ماده هم با اصلاحاتی به تصویب رسید.



فولادگر در مورد بند 23 ماده واحده لایحه بودجه نیز گفت: در این بند، رد دیون دولت به ایثارگران و مطالبات بنیاد شهید لحاظ شده بود که بعد از بررسی کمیسیون، با انجام اصلاحاتی به تصویب رسید.

  • کد خبر : 39245
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار