خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 15:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدرضا ملکشاهی‌راد:

احکام عمرانی بودجه 90 در کمیسیون عمران بررسی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این که احکام مرتبط با بخش عمران کشور در بودجه 90 در نشست روز آینده این کمیسیون بررسی می‌شود، گفت: با توجه به زیرساختی بودن طرح‌های عمرانی، دولت باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشد.


"محمدرضا ملکشاهی‌راد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که اعضای کمیسیون عمران در نشست فردا (یکشنبه اول خرداد) این کمیسیون احکام مرتبط با بخش عمران کشور در بودجه 90 را بررسی می‌کنند، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در سال جاری تمام تلاش خود را برای تخصیص کامل بودجه عمرانی کشور به بخش‌های مربوط انجام می‌دهند.



نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به حساسیت بخش عمران کشور متأسفانه در سال‌های گذشته تنها 72 تا 74 درصد از بودجه این بخش محقق شده است.



وی با بیان این که تخصیص بودجه نیازمند منبع مالی مناسب است، گفت: با توجه به این که طرح‌های عمرانی کشور طرح‌های زیرساختی هستند، دولت باید محقق کردن بودجه عمرانی کشور را در دستور کار خود قرار دهد.



نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: با توجه به حساسیت طرح‌های عمرانی در کشور و این که اجرایی شدن این طرح‌ها به توسعه کشور شتاب می‌بخشد، دولت باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشد.

  • کد خبر : 48053
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار