خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/25 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده ایلام در گفت وگو با خانه ملت خبرداد؛

احضار رئیس پلیس و حمل و نقل پایانه‌های کشور به مجلس

**نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از احضار رئیس پلیس و حمل و نقل پایانه‌های کشور برای توضیح درباره تصادف اتوبوس حامل مسافران ایلامی به خانه ملت خبر داد.

"شاپور پولادی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس حامل مسافران ایلامی در جاده ساوه - تهران که منجر به مرگ 29 سرنشین این اتوبوس شد، گفت: بعد از تعطیلات مجلس(4 مهرماه) از رئیس پلیس و حمل و نقل پایانه‌های کشور به مجلس دعوت خواهیم کرد تا در این باره توضیح دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اسفناک توصیف کردن حادثه تصادف اتوبوس حامل مسافران ایلامی، خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های اعلامی، خواب آلودگی راننده، علت اصلی این تصادف بوده است.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول با اظهار اینکه آمارها درباره تعداد مسافران و جان باختگان این حادثه تصادف متناقض است، خاطرنشان ساخت: طبق گزارش‌هایی که به ما داده اند؛ 10 تن از مسافران این اتوبوس اهل شهر ایلام، 4 نفر ایوان و 28 نفردیگر مسافران بین راهی بودند.

وی تعداد کشته شدگان را 29 نفر اعلام کرد و افزود: پس از این حادثه، فعالیت تعاونی 7 ایلام به همراه تعدادی از مسئولان پلیس راه ایلام و ساوه  به حالت تعلیق درآمد.

پولادی با اظهار اینکه مسئولان باید درباره علل این حادثه پاسخگو باشند تا حداقل در آینده شاهد چنین حوادث دلخراشی در کشور نباشیم، خاطرنشان کرد: باید مسئولان بیایند و در مجلس توضیح دهند که آیا راننده‌ای که منجر به وقوع این حادثه شده صلاحیت داشته و مسئولان پلیس راه به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده‌اند یا خیر؟

ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه، یک دستگاه اتوبوس مسافربری در هفت کیلومتری آزادراه تهران - ساوه به علت بی توجهی راننده به جلو، دچار واژگونی شد.

در این حادثه، 29 نفر کشته و 15 تن دیگر مجروح شدند که همه مجروحان با حضور پلیس و اروژانس به مراکز درمانی فرستاده شدند.

این اتوبوس از تعاونی 7 عدل ایلام به مقصد تهران در حرکت بوده است.

  • کد خبر : 27490
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار