خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/09 - 16:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
آرین‌منش خبر داد:

احتمال لغو جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون فرهنگی

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از احتمال لغو جلسه کمیسیون متبوع خود در روز سه‌شنبه – 10 خردادماه - به دلیل حضور نمایندگان در مرقد امام ‌راحل خبر داد.


"جواد آرین‌منش" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، گفت: با توجه به برنامه حضور نمایندگان در مرقد امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل،‌ احتمال آن وجود دارد که جلسه کمیسیون فرهنگی در روز سه‌شنبه لغو شود.



نماینده مردم مشهد و کلات توضیح داد: برنامه حضور نمایندگان در مرقد بنیانگذار انقلاب در ساعت 11 صبح خواهد بود که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا اقامه نماز به طول خواهد انجامید و پس از آن نیز تا پایان برنامه ساعت حدود 3 بعدازظهر می‌شود و من بعید می‌دانم جلسه کمیسیون فرهنگی برگزار شود.



وی به برنامه حضور وزیر کشور در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه فردا و همچنین برگزاری جلسه هیئت دولت، وزیر کشور در این جلسه حضور نخواهد داشت و سوال درباره وضعیت حجاب و عفاف در کشور و ارائه گزارش وی به زمانی دیگر موکول خواهد شد.



نایب رییس کمیسیون فرهنگی زمان بررسی این موضوع را پس از تعطیلات مجلس و بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه اعلام کرد و درباره زمان انتخابات هیئت رییسه کمیسیون نیز گفت: احتمالا این انتخابات در هفته اول پس از بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 49380
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار