خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/13 - 16:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پرتوی:

اجرای طرح بیمه کارگران و افراد جویای کار دغدغه بیکاران را کاهش می‌دهد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تصویب و اجرای طرح بیمه کارگران و افراد جویای کار در مجلس، موجب کاهش دغدغه کارگران و بیکاران خواهد شد.

"محمدعلی پرتوی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت در خصوص بررسی فوریت طرح بیمه کارگران و افراد جویای کار اظهار داشت: مهمترین هدف طراحان طرح "بیمه کارگران و افراد جویای کار"، کاهش دادن نرخ بیکاری در کشور و ایجاد حس امنیت شغلی در میان کارگران است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی با مشکلی به نام بیکاری مواجه هستند و همین موضوع موجب شده تا بسیاری از این افراد با ناراحتی روحی و افسردگی مواجه شوند.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت تاکید کرد: با تصویب طرح "بیمه کارگران و افراد جویای کار" پس از بررسی برنامه پنجم در مجلس، بخشی از مشکلات مادی و روحی  افراد بیکار برطرف خواهد شد.
پرتوی تصریح کرد: اجرایی شدن طرح "بیمه کارگران و افراد جویای کار" در کشور موجب خواهد شد تا آن دسته از کارگزانی که در زیر چتر حمایتی بیمه نیستند از مزایای بیمه برخوردار شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد:تصویب طرح بیمه کارگران و افراد جویای کار درمانی برای رفع بیکاری و معضلات آن باشد.  

  • کد خبر : 30732
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار