خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/14 - 14:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مرادنیا:

اجرای دولت الکترونیک در برنامه پنجم ضروری است

**نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اجرایی شدن دولت الکترونیک در برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را ضرورت مهم و حساس ذکر کرد.

"بهمن مرادنیا" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص اهمیت دولت الکترونیک اظهارداشت: امروزه در اکثر کشورهای توسعه یافته استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات(تکنولوژی آی.تی) موجب شده تا زمینه ای مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات جدای از افزایش توان قوای مختلف، اثرات بسیار مثبت و سازنده دیگری در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داراست.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: هر چقدر ارتباط دولتها با مردم بدون فیلتر و مانع باشد این موضوع می تواند به نوعی عامل نزدیکی و ارتباط میان دولت و مردم شود.

وی یادآورشد: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب صرفه جویی در وقت، کاهش ترافیک و کم شدن آلودگی هوا و تسریع کارها در امور خواهدشد.

مرادنیا یادآورشد: متاسفانه در ایران توجه جدی به بحث دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات نشده است و لازم است دولت در برنامه پنجم توسعه توجه جدی به این امر مبذول کند. 

  • کد خبر : 24099
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار