خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/25 - 17:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

اجرایی شدن سه‌جانبه گرایی به معنای دفاع از تولید کننده و کارفرما است

**عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی شدن سه جانبه گرایی میان دولت، کارگر و کارفرما به معنای دفاع از حقوق تولید کننده و نیروی کار است.

"سید محمد مهدی پورفاطمی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص سه جانبه گرایی در تنظیم سند کار گفت: فراهم شدن شرایط سه جانبه گرایی میان دولت، کارگر و کارفرما به معنای واقعی، موجب احقاق حقوق کارگران خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تا امروز در مسایل کارگران و کارفرمایان تنها به یک جانبه گرایی توجه می شد در صورتی که باید سود و مزایای گروه های کارگر، کارفرمایان و دولت توامان مورد توجه باشد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: تجربه نشان داده است اگر تنها به یک بخش توجه شود حاصلش بروز مشکلاتی در بخش دیگر حال چه کارگر و چه کارفرما خواهد بود.
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: در کنار سه جانبه گرایی (دولت،کارگر و کارفرما) اگر توجهی به وجدان کاری، انضباط کاری و فرهنگ متعالی نشود، نتیجه اش شکست در کار و تولید خواهد بود.
پورفاطمی خاطرنشان کرد: توجه به وجدان کاری موجب خواهد شد تا بسیاری از امور کارگران و کارفرمایان در روند کاری خود قرار گیرد.         

  • کد خبر : 38063
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار