خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/17 - 16:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رحماندوست با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از سازمان فنی و حرفه‌ای؛

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای منشاء تربیت افراد ماهر است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این بازدید در ارتقای نگاه و نگرش اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای تصمیم‌گیری‌های آینده بسیار موثر بود.


مجتبی رحماندوست در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در این بازدید، مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گزارشی از عملکرد این سازمان به اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه دادند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت‌آموزی در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: برگزیدگان ملی این مسابقات به رقابت‌های بین‌المللی مهارت‌آموزی، که در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.



وی آموزش مربیان و کارآموزان را از وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای برشمرد و افزود: در واقع مربیان و کارآموزان در یک فضای فعال و پویا آمادگی لازم را برای حضور در بازار کار می‌یابند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: این آموزش‌ها می‌تواند سرمنشاء تربیت و پرورش افراد ماهر در رشته‌ها و فنون مختلف باشد تا حضور موثری در بازار کار داشته باشند./



پایان پیام       

  • کد خبر : 85139
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار