خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/06 - 17:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اولتیماتوم کمیسیون کشاورزی به مسئولین امور دام کشور:

آمار دقیق تولید پروتئین سفید و قرمز ظرف 15 روز ارائه شود

عباس رجایی از مهلت 15 روزه کمیسیون متبوعش به وزارت جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان فرآورده‌های دامی برای ارائه میزان تولید پروتئین سفید و قرمز خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعاتی که به کمیسیون ارسال می‌شود بودجه سال 91 بخش دامداری و میزان واردات و صادرات محصولات لبنی بهتر بسته می‌شود.


عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: نشست امروز (سه‌شنبه 6 دی‌ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی که با حضور رؤسای اتحادیه دامداران، صنایع لبنی ، فرآورده‌های گوشتی و جمعی از مسئولان  وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد ، به وضعیت میزان تولید لبنیات کشور اختصاص یافت.



نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون کشاورزی به مسئولان حاضر در نشست امروز مهلت 15 روزه داد تا میزان تولید و نیازهای کشور را به کمیسیون کشاورزی انتقال دهند تا برای صادرات و یا واردات آن تصمیم‌گیری‌های قانونی مناسب گرفته شود.



وی با بیان این که منتقل شدن اطلاعات و نیازهای بخش لبنی کشور به نهادهای قانون‌گذار به نفع تولیدکنندگان لبنی است، ادامه داد: کمیسیون کشاورزی قصد دارد با بررسی نیازهای داخل، شرایط را برای تصویب بودجه 91 این حوزه  بسنجد و بودجه 91 را با علم به نیازهای تولیدکنندگان لبنی تصویب کند.



رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی یادآور شد: با توجه به این که زمان تصویب بودجه سال 91 نزدیک است،کسب اطلاعات بیشتر درباره میزان تولید و نیازهای کشاورزی کشور در بخش‌های مختلف به تصویب بهتر بودجه کمک می‌کند.

  • کد خبر : 65857
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم