خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/03 - 18:06
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قوامی از تورم 14 درصدی در سال آینده خبر داد

آغاز رسیدگی به بودجه از 21 اسفند در صحن علنی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تورم 14 درصدی در سال آینده خبر داد و اعلام کرد: کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه را تا 20 اسفند تمام و رسیدگی به این لایحه از 21 تا 25 اسفند در صحن علنی آغاز می‌شود.


"هادی قوامی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که نشست امروز (سه شنبه سوم اسفند) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در یک نوبت برگزار شد، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در نشست امروز، بخش درآمدی لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی کردند.



افزایش 14 درصدی تورم در سال آینده



نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، بر رشد چهار تا  پنج درصدی اقتصاد کشور در سال آینده تأکید و تصریح کرد: با بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 90 کشور در نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، اعضای این کمیسیون، از افزایش 13 تا 14 درصدی نرخ تورم در سال آینده خبر دادند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان این که بررسی کلیات لایحه بودجه سال 90 کشور تا 14 اسفند در کمیسیون ها به پایان می رسد، افزود: کمیسیون تلفیق کار خود را برای بررسی لایحه بودجه تا 20 اسفند به پایان می رساند و این لایحه از 21 تا 25 اسفند ماه در صحن علنی بررسی می شود.

  • کد خبر : 38731
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار