خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/23 - 17:34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز با حضور سرپرست وزارت صنایع و معادن بررسی می‌شود؛

آثار هدفمندی یارانه‌ها بر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای این کمیسیون عصر امروز در حضور رئیس بانک مرکزی ایران، سرپرست وزارت صنایع و معادن و نمایندگانی از اتاق‌های بازرگانی تعدادی از شهرستان‌ها، آثار اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را در بخش صنعت و معدن را بررسی می‌کنند.


"علی‌اصغر یوسف‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست عصر امروز(سه‌شنبه 24 خرداد) آثار اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را در بخش صنعت و معدن را بررسی می‌کنند.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس بانک مرکزی ایران، سرپرست وزارت صنایع و معادن و نمایندگانی از اتاق‌های بازرگانی تعدادی از شهرستان‌ها در نشست عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر می‌شوند.



وی با یادآوری این که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هزینه تولید در صنایع مختلف کشور افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: افزایش هزینه‌های صنعت در راستای اجرای این قانون بهای تمام شده کالاها را هم افزایش داده است.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نشست عصر امروز اعضای این کمیسیون راهکارهای مناسب را برای جلوگیری از زیان‌هایی که به صنایع کشور پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها وارد می‌شود را بررسی می‌کنند.  

  • کد خبر : 50953
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار