خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/10 - 09:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کتابخانه و مرکز مطالعات

کتاب 3 جلدی چالشهای قانون گذاری در ایران منتشر شد/ عملکرد ده دوره مجلس زیر ذره‌بین قرار گرفت

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از تدوین کتاب 3 جلدی  "چالشهای قانون گذاری در ایران" به منظور بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی طی ده دوره، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، موسی قربانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از تدوین کتاب 3 جلدی  "چالشهای قانون گذاری در ایران" در خصوص عملکرد مجلس شورای اسلامی طی ده دوره به دور از سیاسی کاری و بر اساس واقعیات و با استناد به مذاکرات مجلس خبر داد. 



معاون سابق دیوان عدالت اداری در رابطه با تدوین کتابی در خصوص عملکرد مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشحالم که زحمات چند ساله ام، در خصوص تدوین کتاب چالشهای قانون گذاری در ایران  در 3 جلد با عناوین، چالشهای تشکیل و اداره مجلس، چالشهای تدوین و تصویب قوانین و چالشهای نظارت مجلس که با مساعدت و هزینه کتابخانه مجلس ، چاپ و منتشر شد.



این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: این مجموعه ، کار منحصر به فردی است که عملکرد 40 ساله و نمایندگان را به نقد و چالش کشیده و به دور از سیاسی کاری و بر اساس واقعیات و با استناد به مذاکرات مجلس و سخنان نمایندگان ، شیوه قانون گذاری طی ده دوره مجلس که نگارنده در 4 دوره آن حضور داشته را بررسی کرده است.



قربانی خاطرنشان کرد: این کتاب برای اساتید و دانشجویان حقوق ، نامزدهای انتخابات و نمایندگان مجلس و منتقدین نمایندگان مفید است.



گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند کتاب 3 جلدی  "چالشهای قانون گذاری در ایران" را از انتشارات کتابخانه مجلس در تهران و نمایندگی این انتشارات در برخی مراکز استانها به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره‌های 021-33548146  -   09122469807 خریداری نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 318353
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار