خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 14:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کتابخانه و مرکز مطالعات
در نشست مسئولان کتابخانه مجلس و باغ موزه قصر مطرح شد؛

همکاری کتابخانه مجلس جهت راه‌اندازی آرشیو اسناد باغ موزه قصر

معاون و تنی چند از مدیران و کارمندان اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس از موزه قصر بازدید کردند.

به گزارش از خبرگزاری خانه ملت از روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، معاون و تنی چند از مدیران و کارمندان اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس از موزه قصر بازدید کردند.



در راستای تلاش برای همکاری مجموعه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با مراکز و مجموعه‌های فرهنگی، روز شنبه چهاردهم مردادماه 1402، حجت الاسلام والمسلمین عباسلو، معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس همراه آقای خلیلی، مدیر موزه، خانم غنیان، کارشناس اسناد و آقای رضایی مهوار، کارشناس موزه مجلس، از باغ موزه قصر دیدار کردند.



ضمن این دیدار مفصل از باغ موزه قصر، گفتگو و نشستی نیز با مسئولان این موزه انجام شد. در این گفتگو مقرر شد تا از ظرفیت‌های دو مجموعه جهت همکاری در حوزه موزه و اسناد استفاده شود.



کارشناسان مرکز اسناد کتابخانه مجلس برای همکاری و ارائه مشورت جهت راه اندازی مرکز آرشیو و اسناد باغ موزه قصر، تبادل منابع اسنادی مکتوب و دیداری ـ شنیداری و ارائه منابعی که از تاریخ زندان قصر در دوره قبل از انقلاب در آرشیوهای کتابخانه وجود دارد، اعلام آمادگی کردند.



باغ‌موزه قصر که در گذشته زندان قصر نامیده می‌شده، اولین زندان متمرکز شهر تهران بوده است. این زندان هم‌اینک تحت عنوان باغ‌موزه قصر، به عنوان یک مرکز فرهنگی، تاریخی و هنری کشور مورد بازدید عموم است./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 366173
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار