خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/27 - 10:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کتابخانه و مرکز مطالعات

نشست صمیمانه کارکنان کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس برگزار شد

نشست صمیمانه کارکنان کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در این نشست که صبح روز سه شنبه 26 اسفند ۱۳۹۹ در محل تالار شهید مدرس ساختمان مشروطه برگزار شد، در ابتدا چند نفر از همکاران کتابخانه، موزه و مرکز اسناد به نمایندگی از همکاران آن مجموعه به طرح مباحث و مشکلات خود پرداختند.



در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان رئیس مرکز کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های تحولی و آینده کتابخانه ارائه دادند.



 مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های همکاران خدوم کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس و تیم مدیریتی جدید بخصوص در حوزه هوشمند سازی فعالیت ها و خدمات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد، آن مجموعه را از مهمترین و اثرگذارترین مراکز وابسته مجلس از حیث ارتباط با اندیشمندان و قشر فرهیخته جامعه نامبرده و اشاره داشت که خروجی فعالیت های پژوهشی و ارزنده کتابخانه می‌تواند مورد استفاده نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نخبگان جامعه در حوزه تصمیم سازی و قانونگذاری قرار گیرد.



نگاهداری ضمن قول مساعد برای پیگیری مسائل و مشکلات همکاران خدوم کتابخانه، موزه و مرکز اسناد، از خدای متعال دوام توفیقات معنوی همکاران در خدمت رسانی و موفقیت را برای همکاران خواستار شد.



در ادامه این نشست نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس در معیت رحمتی مدیرکل بازرسی مجلس و شایسته مشاور حوزه ریاست مجلس با حضور در واحدهای مختلف کتابخانه، موزه و کتابخانه مجلس با همکاران مستقر در آن مجموعه به گفتگو پرداخت و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 316263
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار