خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/22 - 14:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کتابخانه و مرکز مطالعات
سومین نشست مجازی کتابخانه مجلس برگزار می‌شود؛

معرفی اسناد شرعی کتابخانه مجلس

نشست مجازی معرفی اسناد شرعی کتابخانه مجلس شورای اسلامی  با حضور امید رضایی، پژوهشگر و سندشناس و ندا شهماری، مدیر مرکز اسناد کتابخانه مجلس در محل کتابخانه قوه مقننه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛از روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه مجلس  نشست مجازی معرفی اسناد شرعی کتابخانه مجلس برگزار می‌شود. میهمان این نشست مجازی،  امید رضایی، پژوهشگر و سندشناس و میزبان،  ندا شهماری، مدیر مرکز اسناد کتابخانه مجلس است.



این نشست مجازی روز یکشنبه، بیست‌و‌سوم مردادماه ساعت 17 در صفحه اینستاگرام کتابخانه مجلس به آدرس https://instagram.com/ical.ir برگزار خواهد شد و در آن اسناد شرعی، بررسی و معرفی می‌شود.



امروزه بسیاری از مراکز آرشیوی دارای منابع و اسناد غنی و ارزشمندی از دوره‌های قاجار و قبل از آن هستند که دسترس­پذیری‌شان برای مورخان و پژوهشگران تاریخی، مستلزم معرفی و شناخت آنها در دوره‌های تاریخی مختلف است. در این نشست تلاش می‌شود تا با معرفی اسناد شرعی و همچنین آشنایی با نحوه فهرست‌نویسی آن و بررسی اسناد شرعی موجود در آرشیو مرکز اسناد کتابخانه مجلس گامی مؤثر در راستای اشاعه و ارائه خدمات این نوع اسناد برداشته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 347154
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار