خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/29 - 11:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
هاشم زایی:

گفت‌وگوی ملی حول محور موضوع‌های کلان کشور ضروری و امکان‌پذیر است

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اختلافات گروهی و جناحی در سطوح پایین جناح‌ها، تاکید کرد: گفت‌وگوی ملی حول محور موضوع‌های کلان کشور ضروری و امکان‌پذیر است.

عبدالرضا هاشم زایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص ضرورت‌های گفت‌وگوی ملی، گفت: گفت‌وگوی ملی باید در سطوح بالا و حول محورهای کلان کشور انجام شود زیرا در سطوح پایین آنتقدر اختلافات زیاد است که امکان گفتوگوی ملی وجود دارد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر سطوح بالای کشور، سران و مقامات باید گفت‌وگو را به عنوان تکلیف و نیاز جامعه قلمداد کنند. در این صورت تاثیرگذاری این نوع گفتگوها چندبرابر می‌شود.



وی افزود: همه جناح‌ها و جریانات سیاسی دغدغه معیشت مردم را دارند اما روز به روز وضعیت معیشتی مردم بدتر می‌شود زیرا اولویت هر کدام از گروه‌های سیاسی و جریانات متفاوت است بنابراین با گفت‌وگو باید اولویت‌ها را یکسان کرد.



هاشم زایی یادآور شد: اصلاح طلبان وضعیت بین المللی و تحریم های خارجی را عامل وضعیت معیشتی مردم می‌‌دانند و تاثیر مدیریت های داخلی را کم رنگ تر می دانند اما جریان اصولگرا اینگونه فکر نمی‌کنند لذا با گفتگوی ملی باید نظرات را به یکدیگر نزدیک کرد.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نزدیکی نظرات جریان‌های سیاسی حل بحران و رفع مشکلات را تسهیل خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 282862
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار