خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/19 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:

کشور قوی به مجلسی متشکل از نیروهای انقلابی و توانمند نیاز دارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه کشور قوی باید قوه مقننه قدرتمندی داشته باشد، گفت: مجلس باید از نیروهای انقلابی و توانمند تشکیل شود.

محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص راهکارهایی که باید برای قوی شدن کشور انجام داد، اظهار داشت: در مقابل دشمنان کینه‌توزی قرار گرفته‌ایم و چنانچه در مقابل دشمنان قوی باشیم آن‌ها هر لحظه به فکر استفاده از حربه تحریم نخواهند بود.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید کشور به گونه‌ای اداره شود که استقلال خود را بتوانیم حفظ کنیم و در حرکت به سمت هدف خود، کمترین آسیب را ببینیم.



وی افزود: آمریکا، کشورهای اروپایی و استکبارگران در جهان اجازه نمی‌دهند کشورهای مستقل به حرکت خود ادامه دهند و به هر صورت آن‌ها را از پای در می‌آورند.



ملکشاهی‌راد ادامه داد: به دلیل همین خوی سلطه‌گرایانه‌ای که در جهان وجود دارد و بر کشورهای مستقل فشار می‌آورد، کشور ما نیز باید در 2 جهت نظامی و اقتصادی تقویت شود تا با تحریم و جنگ ضربه نخوریم.



نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به هر صورت مستکبران تلاش می‌کنند تا کشورهای مستقل از پا در آیند، گفت: در جهات اقتصادی و نظامی، باید به گونه ای قوی شویم که در مقابل هجوم دشمن توان مقاومت و دفاع داشته باشیم.



وی افزود: در حوزه نظامی توان مقابله با آمریکا و سایر دشمنان را بارها نشان داده‌ایم و اکنون باید در جبهه اقتصادی تقویت شویم تا در مقابل آن‌ها بایستیم.



ملکشاهی‌راد اظهار داشت: باید مدیریتی بر کشور حاکم باشد که از نیروهای متخصص دلسوز و متعهد و کارآمد استفاده کند اما متاسفانه در سالهای اخیر به این افراد میدان ندادند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور باید قوی باشد و مجلس قوی یکی از پیش نیازهای قوی شدن کشور است، مجلس باید از نیروهای انقلابی و توانمند تشکیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 295199
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار