خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/03/18 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده زرتشتیان در مجلس با صدور پیامی؛

کشتن انسان‌های بی‌گناه خلاف قوانین و باورهای بشر است

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده حادثه تروریستی تهران گفت: ایرانیان در برابر تفکرات نابودگرانه تروریست‌ها ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حوادث تروریستی تهران، کشتن انسان های بی گناه را بر خلاف همه اصول، قوانین و اعتقادات است. متن پیام به شرح زیر است:



به نام دانای بزرگ هستی بخش



چو ایران نباشد تن من مباد



درود می فرستم به روان پاک هموطنانم که روز گذشته مظلومانه و بی دفاع به شهادت رسیدند، درود می فرستم به تمامی محافظان از جان گذشته ایران زمین که دلاورانه در برابر تیر دژخیمان سینه سپر می‌کنند تا آرامش را برای همه ایرانیان به ارمغان بیاورند و درود می فرستم به کشور همیشه استوارم، ایران بزرگ.



هجوم بی رحمانه ددمنشان کام ملت ایران را تلخ کرد. امروز برای همیشه در حافظه تاریخی مردم ایران ثبت خواهد شد، روزی که ناپاکان دژخیم با سلاح های گرم، ناجوانمردانه هموطنانم را نشانه رفتند، به انسانهای بی‌گناه حمله ور شدند و آنان را به خاک و خون کشیدند. امروز بیشتر از قبل می پرسیم که بر اساس کدام اصل و قانون، کشتن انسانهای بی دفاع آزاد است؟ کدام اعتقاد و باوری، اینگونه اجازه نابود کردن برگزیده ترین آفریده پروردگار یکتا و بی همتا که همانا انسان باشد را می دهد؟



امروز روز تلخی برای مردم ایران بود اما روزی است که پیام ایرانیان را بلندتر از قبل به گوش این سنگدلان بدنهاد فریاد می زند که ایران و ایرانی همیشه در برابر اینگونه تفکرات ایستاده است و تا ابد جانانه خواهد ایستاد. ایرانیان امروز، یکپارچه تر از دیروز در راه مبارزه با این ددمنشان خواهند ایستاد. امروز ملت ایران در گوش این بزدلان رذل فریاد می کشد که شماها نیستید و نخواهید ماند.



به همه خانواده های داغدار شهیدان حادثه تروریستی امروز تسلیت و آرامش باد می گویم و از پروردگار یکتا و بی همتا برای همه شهدا آرامش و شادی روان خواهانم و ایمان دارم که تنها جایگاه این بزرگ مردان و شیر زنان میهنم، بهشت برین است.



اسفندیار اختیاری



نماینده ایرانیان زرتشتی./



پایان پیام

  • کد خبر : 200502
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار