خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/21 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بشیری مطرح کرد:

کرونا بهانه‌ای شده برای کار نکردن بعضی مسئولان اجرایی

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه کرونا برای بعضی مسئولان اجرایی تبدیل به بهانه‌ای برای کار نکردن نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ آبان) جلسه‌ای با هدف بررسی مشکلات کارگران، کارفرمایان، تعاونی‌ها و با حضور ‌فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، عباسی دبیر هیات مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری، قشقایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هاشمی رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد و تشکل‌های کارگری در محل سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.



بشیری در این نشست گفت: این جلسات بستر بسیار خوبی در جهت تبادل تجارب و اطلاعات است که می‌توان تصمیمات مهمی در خصوص رفع مشکلات و همفکری مشترک اتخاذ کرد.



وی با بیان اینکه دیگر نباید شاهد مشکلات در تعاونی‌ها باشیم چرا که به هیچ عنوان چنین مسئله‌‎ای پذیرفته شده نیست، ادامه داد: در این مدت مشکلاتی که تعاونی‌ها برای مردم ایجاد کرده‌اند واقعا جای تاسف دارد.



 این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: بسیاری از مسئولان کرونا را بهانه کرده‌اند برای کار نکردن و اگر توانایی کار کردن ندارند و به دنبال بهانه هستند، مسئولیت خود را به کسی که توانایی انجام کار دارند بدهند تا به مشکلات مردم رسیدگی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 307836
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار