خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/08 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جاسمی:

چگونه شایسته سالاری کشور را به سمت مبارزه با فساد می‌برد؟

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است جوان‌گرایی با تکیه بر اصل شایسته سالاری می‌تواند کشور را به پویایی برساند.

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر پایبندی به اصل شایسته سالاری به همراه جوان گرایی در دستگاه‌ها، گفت: نمی توان به طور مطلق گفت این امر در دستگاه ها اتفاق نمی افتد چرا که به طور نسبی دولت ها از افراد جوان نیز در کنار افراد با تجربه استفاده کرده و تلاش بر تکیه بر اصل شایسته سالاری بوده است.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اما بعد از تأکید مقام معظم رهبری به شایسته سالاری و جوان گرایی، می توان گفت در دولت و مجلس بعدی رویکردها به جوان گرایی بر اساس اصل شایسته سالاری افزایش خواهد یافت.



وی در ادامه با بیان اینکه دولت جوان و شایسته می تواند، کشور را به پویایی برساند، عنوان کرد: یکی از مشکلات 40 سال گذشته کشور عدم به کارگیری نیروهای شایسته در امور اجرایی کشور بوده است.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه شایسته سالاری باعث مبارزه با فساد می شود، خاطرنشان کرد: همانگونه که سال های جنگ را با رزمندگان و فرماندهان جوان پشت سر گذاشتیم الان هم می توانیم از ظرفیت آنها که پاکی و صداقت بیشتری دارند، استفاده کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 288909
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار