خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/27 - 12:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تشریح کرد:

چرا تشکل های اصولگرایی به صورت صددرصدی جمنا را قبول ندارد؟

موسوی لارگانی اعتقاد دارد قطعا تشکل های اصولگرایی به صورت صددرصدی جمنا را قبول ندارد اما نداشتن وحدت بین گروه های اصولگرا یکی از مشکلات این عرصه است.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص اینکه آیا جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) فراموش شده یا هنوز به فعالیت هایش ادامه می دهد، گفت: در ابتدای جمنا صحبت میشد که جمنا صرفا برای انتخابات تشکیل شده و این در حالیست که اکنون فعالیتش کمرنگ شده است.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: انتظار میرفت با توجه به شعارها و اهدافی که مطرح شده بود، جلسات مستمر برگزار شود و بخشی نگری صرف مربوط به انتخابات نباشد.



وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم مجدد سه ماه مانده به انتخابات تشکلی باید و  برنامه ارائه کند که بر این اساس به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید، ادامه داد: نباید هدف جمنا حضور در انتخابات باشد بلکه باید دفاع از ولایت، منویات رهبر انقلاب و اصول نظام اسلامی باشد.



این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص اینکه تشکل های اصولگرایی چقدر جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) را قبول دارند، اظهار کرد: قطعا تشکل های اصولگرایی به صورت صددرصدی جمنا را قبول ندارد اما باید اذعان کرد که نداشتن وحدت بین گروه های اصولگرا یکی از مشکلات این عرصه است.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: بعضا مشاهده می شود گروه ها خودشان برنامه ریزی می کنند که این موضوع سبب می شود طرف مقابل گوی سبقت را از اصولگرایان بگیرد. به عنوان مثال افراد موثر اصولگرا در مجلس نهم در انتخابات خصوصا تهرانی ها نتوانستند به مجلس دهم راه یابند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه به اینکه آیا در انتخابات آتی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) استفاده خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: مشخص نیست از جمنا استفاده شود اما اگر گروه های مختلف متوجه شوند که به دلیل تفرقه و کوتاهی ها اکثریت مجلس شورای اسلامی را از دست دادند یا علی رغم اینکه خیلی از مردم نسبت به دولت یازدهم انتقاد داشتند اما عدم قرار گرفتن حول یک محور باعث شد مجدد میدان را از دست بدهند، شاید منجر شود گروه های مختلف یکدست شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 236994
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار