خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/16 - 23:19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
با حضور پرشور مردم

پیکر محمدنعیم امینی فرد در زادگاهش آرام گرفت

پیکر مرحوم محمد نعیم امینی فرد، با حضور باشکوه مردم استان سیستان بلوچستان تشییع و در زادگاهش روستای دامن به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، پیکر محمد نعیم امینی‌فرد، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت و آشا و  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز ( 16  دی ماه ) با حضور جمعی از  اعضای کمیسیون بهداشت مجلس،  نمایندگان ادوار و فرمانداران سراسر استان، استاندار سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، مسئولان و قشرهای مختلف شیعه و سنی تشییع و در زادگاهش روستای دامن به خاک سپرده شد.



 علی کرد، عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان که در مراسم خاکسپاری شرکت کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، گفت:  این مراسم با حضور تعداد زیادی از مردم و مسئولان استان و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس برگزار شد و  مصلی بزرگ ایرانشهر مملو  از جمعیت و دوستداران مرحوم امینی فرد بود به گونه ای که ساعت ها پیکر ایشان بر روی دستان مردم قدرشناس بود.



نماینده مردم خاش،  میرجاوه،  کورین  و نصرت آباد  در مجلس شورای اسلامی افزود:  مرحوم امینی فرد،  نماینده ای  زحمتکش و  پرتلاش بود که تمامی وقت خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم می کرد.



وی ادامه داد: ایشان با پیگیری و تلاش های صورت گرفته خدمات ارزنده ای را در حوزه بهداشت و درمان استان انجام داد؛ فقدان این نماینده موثر و دلسوز برای مردم سیستان و بلوچستان بسیار سخت است و ما نمایندگان استان هم مهره ارزشمند و یار و همکار توانمندی را از دست دادیم و به طور قطع نبود ایشان خلاء بزرگ برای استان به شمار می رود.



 













 



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حوزه ایرانشهر بسیار وسیع و گسترده است و مرحوم امینی فرد طی این چند سال در به سرانجام رسیدن طرح های بزرگ بهداشتی و درمانی نقش عمده داشت و احداث بسیاری از مراکز بزرگ بهداشتی و درمانی، خانه های بهداشت و کلنگ زنی بیمارستانی در ایرانشهر و چابهار از خدمات ارزنده ایشان بود.



بر اساس این گزارش پیام تسلیت دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع قرائت شد و همچنین ایشان امروز در صحن علنی مجلس درگذشت ایشان را تسلیت گفت.



گفتنى است؛ خودروی سوزوکی دکتر امینی‌فرد روز گذشته ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه ظهر در کیلومتر ۴۵ محور زاهدان - خاش محدوده جون آباد با یک دستگاه پراید تصادف کرد. در این حادثه به دلیل شدت تصادف علاوه بر محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، راننده وی به همراه راننده پراید جان خود را از دست دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 293626
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار