خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/06 - 14:15
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی

پیام تسلیت اصغر سلیمی در پی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.



اصغر سلیمی، نماینده مردم سیمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراها و امور کشور پیرامون درگذشت نماینده نطنز اظهار کرد: آقای صفاری نماینده‌ای بسیار با اخلاق و فعال در مجلس شورای اسلامی و حوزه ی انتخابیه خود بود همچنین در کارنامه ای خود خدمات درخشانی در وزارت امورخارجه از خود به جای گذاشت.



وی افزود: ایشان همیشه در جلسات پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه خود بود و تا آخرین لحظات عمرش با وجود بیماری در جلسات مجمع نمایندگان استان شرکت کرده و پیگیر مشکلات شهرستان انتخابیه خود و استان اصفهان بود، همچنین معاونان دیپلماتیک مجلس بارها اعتراف کردند که هیچگاه ایراد و اشکالی به درخواست های این نماینده وارد نبود به دلیل اینکه بسیار دقیق در خواست های خود را ایراد می کرد.



سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات آینده در دوم اسفندماه برگزار می شود و تا قبل از آن انتخاباتی در کشور نداریم، نطنز و قمصر نماینده اختصاص برای خود در مجلس ندارند اما قطعا مجمع نمایندگان اصفهان پیگیر مشکلات و مباحث حوزه انتخابیه ایشان هستند و مردم این مناطق در صورت نیاز به مطرح کردن موضوعات و مشکلات خود می توانند به دفتر مجمع نمایندگان استان مراجعه کنند.



 











مرتضی صفاری نطنزی


 



متن پیام سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس به شرح زیر است:



 



إنّا للّه وإنّا إلیه راجعون



 



خبر درگذشت همکار عزیز، جناب آقای دکتر مرتضی صفاری نطنزی، نماینده شریف مردم نطنز و قمصر موجب تاسف و تالم  گردید.



ایشان از نمایندگان دلسوز و فعال دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودند که علاوه بر حضور مستمر در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل مردم و حوزه انتخابیه تلاشی ستودنی داشتند.



اینجانب به نوبه خود ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این نماینده خدوم به مردم شریف شهرستانهای نطنز و قمصر و دوستداران و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان،  از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر از درگاه دادار هستی بخش مسألت دارم.



 



اصغر سلیمی 

نماینده مردم شریف شهرستان سمیرم



 



پایان پیام



 

  • کد خبر : 283588
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار