خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/10 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس فراکسیون پاسخگو مجلس:

پاسخگویی با محوریت حکمرانی دیجیتال باید نهادینه شود

رئیس فراکسیون پاسخگو مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال نهادینه کردن پاسخگویی با محوریت حکمرانی دیجیتال هستیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نشست خبری "دومین‌ همایش و نمایشگاه ملی اقتصاد، دیجیتال رونق تولید و سامانه هوشمند پاسخ‌گو" با حضور فعالان این صنعت امروز سه شنبه ۱۰ دی ۹۸ با حضور علی بختیار رئیس فراکسیون پاسخگو در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



علی بختیار در این نشست خبری، اظهار داشت: به دنبال نهادینه کردن پاسخگویی با محوریت حکمرانی دیجیتال هستیم تا در بستری که امروز با آن دچار مشکل هستیم به راهکارهای مناسبی دست پیدا کنیم.



رئیس فراکسیون پاسخگو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حکمرانی، اقتصاد، قانونگذاری و دولت سنتی باید پاسخگویی را در چارچوبی دیجیتال نهادینه کنیم.



بختیار افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر حل معضلات اقتصادی تاکید داشتند و در این همایش به دنبال آن هستیم که در حکمرانی دیجیتال بازنگری کنیم و پاسخ‌های مناسبی برای سوالات مطرح شده به پاسخ‌های مناسبی دست پیدا کنیم.



نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این همایش به دنبال پاسخی مناسب برای این سوال بزرگ هستیم که حکمرانی مطلوب در چارچوب اقتصاد دیجیتال چگونه باید باشد، امیدواریم در این همایش یک خروجی و برنامه مناسب رای تدوین کنیم.



لازم به ذکر است «دومین همایش و نمایشگاه ملی اقتصاد دیجیتال، رونق تولید و سامانه پاسخگو» کاری از فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی است که در راستای اجرای شش  رویکرد اساسی پیرامون اقتصاد دیجیتال در زمینه‌های روابط عمومی، هوشمندسازی، ارائه ساز و کار بیمه‌ای و سامانه‌های پاسخگو و هوشمند برگزاری می‌شود.



«دومین همایش و نمایشگاه ملی اقتصاد دیجیتال، رونق تولید و سامانه پاسخگو» در روزهای 14 و 15 بهمن ماه در سالن همایش های صداوسیما برگزار می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 293307
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار