خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/17 - 11:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدیان:

وزارت ورزش برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه داشته باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با بیان تأکید بر ضرورت توجه وزارت ورزش و جوانان به توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های کمتر برخوردار، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان این موضوع جدی گرفته شود.

اقبال محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با تأکید بر توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های کمتر برخوردار، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی این مناطق اولویت اصلی دولت و مجلس است و انتظار می‎‌رود وزارت ورزش و جوانان با عزم و توانی مضاعف در مسیر توسعه این زیرساخت‌ها که پیامدی جز سلامت، نشاط و انبساط اجتماعی ندارد، تلاش کند.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه روند اجرایی پروژه چمن مصنوعی در حال احداث مناطق روستایی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر بسیار کند و بعضا متوقف شده است که جا دارد وزارت ورزش به این موضوع ورود کند.



بیشتر بخوانید:





وی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان این موضوع جدی گرفته شود تا با این روش جوانان به سمت فعالیت‌های مفید سوق داده شوند و از آسیب‌های احتمالی که در معرض دانش آموزان است، مصون بماند.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با یادآوری اینکه در خصوص تکمیل پروژه‌های ورزشی حوزه شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر به وزیر ورزش و جوانان تذکر داده است، گفت: پر کردن اواقت فراغت دانش آموزان در ایام تابستان از اهمیت بسزایی برخوردار است که وزارت ورزش و جوانان نقش بسزایی در این مهم دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 284138
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار