خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/18 - 11:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

هدف قرار دادن پایگاه ارتش تروریستی آمریکا گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد هدف قرار دادن پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا در عین الاسد صرفا گوشه ای از ظرفیت نیروهای مسلح ایران بحساب می آید.

علیرضا ابراهیمی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا در «عین الاسد»، گفت: حمله صورت گرفته توسط سربازان سپاه صرفا گوشه ای از ظرفیت و توانمندی نیروهای مسلح ایران بحساب می آید.



نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حمله موشکی به پایگاه تروریست های آمریکایی پاسخی به شهادت سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی است.



وی با اشاره به اینکه مقامات کاخ سفید متوجه شدند که اگر بخواهند شرارت جدیدی را شروع کنند با پاسخ قاطع تر و کوبنده تری روبرو می شوند، ادامه داد: در واقع نظامیان آمریکایی ها به خوبی درک می کنند که پاسخ بعدی ابعاد گسترده تری خواهد داشت.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همگان می دانند که پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا در عین الاسد یکی از مجموعه های نظامی ایالات متحده است که دارای تجهیزات نظامی پیشرفته است لذا از بین رفتن این پایگاه برای دشمنان گران تمام شد.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم مقامات کاخ سفید فهمیده باشند باید هر چه سریع‌تر نیروهای ارتش تروریستی‌شان را از منطقه خارج کنند وگرنه با عواقب ناگواری مواجه می شوند.



به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد بامداد امروز رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 293733
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار