خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عبداللهی مطرح کرد:

هدررفت سرمایه تولیدکنندگان در پی عدم تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی اهر و هریس

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه عدم تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی اهر و هریس باعث هدررفت سرمایه تولیدکنندگان می‌شود بر ضرورت ورود وزارت نیرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جهت رفع این مشکل تاکید کرد.

بیت‌الله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت حل مشکلات تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی و شهرستان‌های اهر و هریس در تشریح جزییات آن، گفت: این شهرک‌های صنعتی برق دارند اما برای برق‌رسانی به واحدهای صنعتی جدید نیاز به تامین برق پایدار وجود دارد، ضمن اینکه این شهرک‌ها فاقد شبکه فاضلاب نیز هستند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وقتی این شهرک‌های صنعتی به دلیل تکمیل بزرگراه تبریز-اهر در حال توسعه هستند باید به سرعت نسبت به تامین‌ برق پایدار برای آنها اقدام شود و نباید سرمایه‌گذاران این بخش همچنان منتظر برق‌رسانی بمانند.  

وی یادآور شد: آنچه مسلم است عدم تامین برق مورد نیاز برای این شهرک‌ها باعث آسیب جدی به منابع مالی سرمایه‌گذاران و انصراف آنها از فعالیت در این بخش می‌شود بنابراین این رویه غلطی است که قبل از تامین زیرساخت‌های لازم نسبت به احداث واحدهای صنعتی اقدام شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: بنده در این رابطه نشستی با استاندار و مسئولان مربوطه در وزارت نیرو و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران داشتم که قرار شد رفع این مشکل را به طور جدی پیگیری کنند ضمن اینکه برغم پیگیری‌هایی که از طریق تماس با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور داشتم اما متاسفانه ایشان پاسخگو نبودند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون لازم است وزارت نیرو و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای رفع این مشکل وارد میدان شوند و قطعا بنده نیز این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری خواهم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380181
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار