خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/19 - 13:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
به دنبال اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

نماینده مردم میانه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد

نماینده مردم میانه در مجلس، از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی جهت ارائه خدمات به افراد آسیب‌‎دیده قدردانی کرد.

یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از اقدامات محمد شریعتمداری جهت ارائه خدمات به مردم آسیب‌دیده مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی قدردانی کرد و گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همان دقایق اولیه وقوع زلزله دستوراتی را برای بسیج حداکثری جهت ارسال و توزیع امکانات در این منطقه صادر کرد.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همان ابتدا برای انجام ماموریتی که وزیر به آنها داده بود، وارد عمل شده و حضور به موقعی جهت رفع مشکلات این بخش داشتند که جای دارد برای این زحمات از آنها قدردانی کنم؛ ضمن اینکه به طور قطع دعای خیر مردم بدرقه راهشان است.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از معاونان  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز که چند روز است جهت نظارت بر روند خدمات‌رسانی در این منطقه حضور داشته‌اند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم به سرعت اقدامات مقتضی صورت پذیرد.



این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: با توجه به همکاری مسئولان مربوطه، هماهنگی مطلوبی بین مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در منطقه زلزله‌زده میانه ایجاد شده و خدمت‌رسانی درحال انجام است.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما از قره سید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول مساعد گرفتیم که اهتمام ویژه‌ای برای پیگیری مواردی که مرتبط با سازمان‌های فعال در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچون تامین اجتماعی و بهزیستی بوده، داشته باشند تا گروه‌های هدف آسیب نبینند./



پایان پیام

  • کد خبر : 290840
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار