خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/30 - 18:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمودی در تشریح نشست کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی:

نشست علنی کمیسیون‌های تخصصی با درخواست یک چهارم اعضا یا وزرا قابلیت غیرعلنی شدن دارد

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: نشست کمیسیون‌های تخصصی به صورت زنده از طریق صداوسیما پخش می‌شود مگر اینکه یک چهارم اعضای کمیسیون و یا وزرا درخواست برگزاری غیرعلنی دهند.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز(چهارشنبه، 30 مهر ماه) کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: طبق مصوبه کمیسیون در این طرح مقرر شده است اجازه پخش زنده جلسات کمیسیون های تخصصی از طریق صدا و سیما داده شود.



نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مصوبه دیگر در این خصوص اشاره و بیان کرد: جلسات کمیسیون ها در صورتی غیرعلنی می شود که وزیر یا یک چهارم اعضای کمیسیون پیشنهاد برگزاری به صورت غیرعلنی را بدهند.











سمیه محمودی


وی افزود: همچنین نشست های غیرعلنی کمیسیون های تخصصی با حضور یک دوم اعضا رسمیت یافته و مصوبات آن نیز با همین میزان به تصویب خواهد رسید.



سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان به دستورکار دیگر این جلسه اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شد نمایندگان گزارش های مأموریت های خارجی و داخلی خود را ظرف 7 روز به مجلس ارائه کنند و نحوه ارائه آن نیز در جلسات بعدی بررسی می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 306736
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار