خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/06 - 12:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
انارکی محمدی در تذکر شفاهی:

نشست خانه‌های مسکن مهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر قنوات/سهم کود زمستانی کشاورزان پرداخت شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تعدادی از خانه‌های مسکن مهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر قنوات دچار نشست شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد انارکی محمدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: تعدادی از خانه‌های مسکن مهر رفسنجان به دلیل قرار گرفتن در مسیر قنوات دچار مشکل شده و صاحبان این خانه‌ها از یک طرف باید قسط خانه‌شان را پرداخت و از طرفی نمی‌توانند در این خانه‌ها زندگی کنند هر چند در این رابطه چندین بار نامه‌نگاری شده اما جوابی دریافت نکرده‌ایم.



نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده‌ها و مسیرهای منطقه نیاز به آسفالت و روکش دارند، افزود: با وجود نامه‌نگاری هنوز توجهی به این مهم نشده است و از همه مهتر آن که چندین سال است استان کرمان مدیرکل راه ندارد و با سرپرست اداره می شود لذا باید تکلیف راه این استان را هر چه سریعتر مشخص کرد.



دوره دو ساله آموزش بهورزی جزء خدمات آنها محسوب شود



وی با درخواست از سرپرست وزارتخانه جهاد کشاورزی مبنی بر پرداخت هر چه سریعتر وام‌های اصلاح باغات، گفت: اکنون فصل کود زمستانه است لذا خواهش می‌کنم سهم کود زمستانی کشاورزان داده شود.



نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین بهورزان را خط مقدم درمان در روستاها خواند و افزود: تقاضا دارم با توجه به اهمیت کار این افراد دوره دو ساله آموزش بهورزی جزء خدمات آنها محسوب شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 294675
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار