خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/04/29 - 17:31
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
حضرت پور:

نام فلسطین از قلب های آزادی خواهان پاک شدنی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام دو شرکت آمریکایی گوگل و اپل در حذف نام کشور فلسطین از نقشه جهانی از دید مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان  پنهان نمی ماند.

روح الله حضرت پور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به اقدام شرکت‌های آمریکایی گوگل و اپل در حذف فلسطین از برنامه‌های نقشه خود،گفت: اقدام گوگل و اپل  در ادامه رفتارهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و طرح ننگین معامله قرن است.



وی ادامه داد: در شرایطی که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا کرانه باختری را به سرزمین‌های اشغالگر اضافه کند،اهمیت روشنگری و محکومیت چنین اقدامی در فضای مجازی بسیار بیشتر شده است اما رسانه های آمریکایی -صهیونیستی این موضوعات را سانسور خبری می کنند.



حضرت پور با بیان اینکه حذف نام کشور فلسطین از نقشه‌های بین‌المللی، مغایر با قوانین و قطعنامه های بین‌المللی و حقوق بشری است، مطرح کرد:گوگل و اپل با این اقدام توهین آمیز سیاسی عمدی، نمی توانند نام فلسطین را از قلب های مسلمانان، مردم آگاه و آزادی خواه جهان پاک کنند.



بیشتر بخوانید:





این نماینده مردم در مجلس دهم و یازدهم با بیان اینکه اقدام دو شرکت آمریکایی گوگل و اپل در حذف نام کشور فلسطین از نقشه جهانی از دید مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان  پنهان نمی ماند، ادامه داد:با انتشار تصاویری از جست وجوی فلسطین در نقشه گوگل و عدم نمایش آن، در شبکه های اجتماعی موجی در حمایت از فلسطین به راه افتاده است.



نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مساله فلسطین و مبارزه برای آزادسازی آن از شر رژیم غاصب صهیونیستی یکی از موضوعات کلیدی و پرتکرار در بیانات رهبر انقلاب اسلامی و از مهم‌ترین دستورکارهای انقلاب و نظام اسلامی  ما است،تصریح کرد: به قول رهبری معظم انقلاب؛ مسئله فلسطین، مسئله‌ اول دنیاى اسلام است و در حال حاضر بسیاری از مردم دنیا از طریق همین شبکه های اجتماعی و غول های رسانه ای از موضوع فلسطین و ظلمی که رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای استکباری  به مردم آن روا داشته ،آگاه شده اند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخی کشورهای عربی منطقه به‌دلیل وابستگی‌های سیاسی و نظامی به آمریکا و برای تداوم حکومت خود در قبال مسئله فلسطین سکوت اختیار کرده و سیاست‌های ضد اسلامی دارند،تصریح کرد: وظیفه کشورهای عربی و جهان اسلام دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن است اما برخی کشورها حیات سیاسی خود را در اتخاذ مواضع منفعل می‌بینند و نمی توانند وابستگی خود به آمریکا و رژیم صهیونیستی را کتمان کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 301472
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار