خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/21 - 09:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
دهقانی فیروزآبادی:

مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن استقلال و آزادی میهن را به منصه ظهور گذاشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است کشورمان دارای سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیاری است که حضور ملت ایران در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن، امکان بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها را فراهم می‌کند.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت  ضمن تشکر و قدردانی از ملت همیشه در صحنه ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی نمادی از مشارکت ملی است و مردم به نوعی در سرنوشت خود مشارکت کرده اند.



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه از شعارهای اصلی انقلاب، «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بوده است، عنوان کرد: نظام یک کشور باید در شأن مردم آن باشد که بر این اساس ملت ایران باید استقلال داشته باشند و منافع ملی خود را در عرصه بین الملل دنبال کنند تا بهترین روابط را با دوستان خود داشته باشیم.



وی در ادامه تأکید کرد: کشور ما نباید کشوری وابسته باشد که بخواهد منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه را تأمین کند بلکه باید به دنبال منافع خود و در کنار آن تأمین منافع و مصالح جهان اسلام و کشورهای همسایه باشد.



بیشتر بخوانید:





 



دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: استقلال کشور یعنی بتوانیم از ظرفیت غنی خود استفاده کرده و راه پیشرفت و حرکت به سوی اهداف تعیین شده را به صورت مستمر دنبال کنیم چرا که کشور ما سرمایه ها و ظرفیت بسیاری دارد و با مشارکت مردم است که این ظرفیت ها به منصه ظهور رسیده و امکان بهره برداری از آنها فراهم می شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه مردم ایران با اعتقاد به ارزش های انقلاب و اسلام، با مشارکت خود توانسته اند کشور را قدرتمند کنند، اظهار داشت: در حال حاضر که حدود 4 دهه از انقلاب می گذرد، در عرصه های علمی بسیار موفق بوده ایم و توانسته ایم به سند 1404 بسیار نزدیک شویم و به لحاظ علمی در منطقه، جایگاه نخست را داریم.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این بین دولت باید ساختار را به گونه ای جلو ببرد که مردم با کار و تلاش به جایی برسند و صرفا به دنبال امتیاز برای کسب ثروت نباشند از این رو ساختاری می تواند ما را قوی تر کند که از نظر حقوقی، اداری و قضایی اصلاح شده باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295318
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار