خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/09/12 - 11:59
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
خجسته:

مسئولین اروپایی تحت فشار افکار عمومی در مقابل جنایات  آل سعود موضع‌گیری می کنند

عضوهیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت:بن سلمان با ادعای خادم الحرمینی وقتی می‌بیند مقام معظم رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی محوریت جهان اسلام را دارند،این برایش بسیار سنگین است.

امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به انزوای بن سلمان در دنیا و در جمع کشورهای عرب زبان گفت بن سلمان با توجه به اینکه یک انسان بسیار خشن،وحشی،تحجرگرا ،خودبین و متکبر که در ظاهر اصلاح گرا است ولی در واقع بسیار تحجرگرا است.



بن سلمان می خواهد خودش را محور کشورهای مسلمان در جهان اسلام جا بزند



وی افزود:با توجه به اینکه در یمن،سوریه،عراق با حمایت از اسرائیل انسان های بی دفاع  را از بین برده است؛ بدترین شرایط رفتاری رادارد.همه اینها به این علت است که بن سلمان می خواهد خودش را محور کشورهای مسلمان در جهان اسلام جا بزند.



رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه با توجه به حرمین شریفین،بن سلمان خود را خادم الحرمین می‌بیند،تاکید کرد:بن سلمان با ادعای خادم الحرمینی وقتی می‌بیند مقام معظم رهبری،جمهوری اسلامی،مسئولان کشورمان محوریت جهان اسلام را دارند،این موضوع برای ولیعهد سعودی بسیار سنگین است وقابل تحمل نیست.



بیشتربخوانید:





 



نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس با بیان اینکه دست به هرکاری می زند تا خودش را در دنیا مطرح کند،مطرح کرد:جمهوری اسلامی و هسته‌های مقاومت مخصوصاً حزب‌الله لبنان، هسته‌های مقاومت در حماس،فلسطین،سوریه،عراق پاکستان،افغانستان و یمن  اینها خاری در چشم بن سلمان بوده و باعث می شود ولیعهد سعودی نتواند این موضوع را تحمل کند.



دنیا در مقابل  ولیعهد سعودی ایستاده اند



عضوهیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید براینکه بن سلمان در شرف از هم پاشیدگی است و واقعا دارد نابود می شود،ادامه داد: رسوایی در موضوع قتل خاشقجی کار خدایی بود،چرا که بی فرهنگ بودن و تحجر بن سلمان را به دنیا معرفی کرد.نشان داد که این انسان بسیار وحشی،خشن و تحجرگرا است و دنیا در مقابل وی ایستاده اند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه به لطف خدا ماهیت بن سلمان کاملا برای بشریت و انسانیت مشخص و محرز شده است،مطرح کرد: آن که حامی بشریت ،انسانیت و اسلام ناب است؛مقام معظم رهبری ایران و هسته‌های مقاومت هستند.کسانی که حرف می‌زنند و به حرفشان اعتقادی ندارند ،اینها آل سعود و بن سلمان هستند و بسیاری از افرادی که وی را تایید می کنند.



مسئولین اروپایی تحت فشار افکار عمومی در مقابل جنایات  آل سعود موضع‌گیری می کنند



وی با بیان اینکه جامعه جهانی و اروپا از طرف مردم اروپا تحت فشار هستند،تصریح کرد:مسئولین اروپایی ناچار هستند در مقابل جنایات  آل سعود عکس العمل نشان دهند و موضع‌گیری کنند،ترامپ که یک دیوانه و وحشی است وی را به گاو شیرده تعبیر می کند؛ برای اینکه عربستان و بن سلمان را رسوا کند  تعبیر بسیار جالبی کرده است.



عضوهیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بشریت خواهاان مجازات و محاکمه بن مسلمان هستند.ولیعهد جوان آل سعود به عنوان یک انسان خشن،وحشی و کسی که به هیچ چیز رحم نمی‌کند و به هیچ موضوعی پایبند نیست،این اوضاع و احوالی است که بن سلمان دارد؛پیش‌بینی من این است که به زودی بن سلمان تعیین تکلیف می‌شود و تشکیلات تحجرگرایانه سعودی از هم می پاشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 268228
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار