خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/24 - 16:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی‌خواه با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب:

مسئولان خود را تافته‌ جدا‌بافته از مردم ندانند/جریان نفوذ می‌خواهد مسئولان جدا از مردم باشند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه مسئولان نباید خود را تافته جدا بافته از مردم بدانند، گفت: مسئولیت های خطیر باید به افراد ساده زیست داده شود زیرا جریان نفوذ می خواهد مسئولان از جنس مردم نباشند.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه پرهیز از دنیاپرستی و اشرافی‌گری و کار و تلاش سخت مسئولان و علما، حتی اگر جلوی چشم مردم نباشد، موجب تأثیرگذاری بیشتر در مردم می شود، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند " آن روزى که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم." لذا روحیه اشرافی گری مهمترین سم مهلک برای نظام اسلامی تلقی می شود.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نباید خود را تافته جدا بافته از مردم بدانند و از جامعه دور کنند، اظهارکرد: به عبارتی مسئولان باید حصارهای بین خود و مردم را بردارند و این یعنی همدرد و همرنگ بودن با مردم است.



وی ضمن تاکید بر اینکه اتفاقاتی که اخیرا در بین برخی مسئولان دولتی رخ داده، هشدار بسیار بزرگی است، ادامه داد: باید مسئولیت های خطیر به افراد ساده زیست داده شود زیرا علاوه بر اینکه  چنین افرادی از جنس مردم هستند، مشکلات آنها را هم درک می کنند.



این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین تصریح کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد مسئولان نمی توانند مشکلات مردم را درک کنند و متعاقبا برای رفع آن هم تلاشی نخواهند کرد.



آزادی‌خواه با اشاره به اینکه صداقت در گفتار مسئولان برگرفته از عمل آنها است، اظهار کرد: به عبارتی هرچقدر مسئولان صداقت رفتاری داشته باشند مردم هم گفتارشان را بهتر متوجه می شوند. البته این موضوع در حال حاضر بالعکس است.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه موضوع یادشده آسیب مهلک و خطرناکی است که باید پرهیز کنیم تا دچارش نشویم، خاطرنشان کرد: هم اکنون جریان نفوذ از این عرصه وارد شده تا مسئولان به شکلی تربیت شوند که از جنس مردم نباشد و این خطر بزرگی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 236652
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار