خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/03 - 22:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
خالقی:

مردم برای حفظ جان خود و دیگران در خانه بمانند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مردم برای حفظ و امنیت جان خود و دیگران باید در خانه بمانند و از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

بشیر خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ، با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال  کرونا  بدون رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه حاصل نمی شود، گفت: مردم باید کرونا را جدی بگیرند و برای کنترل آن به هیچ وجه سفر نروند.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مردم برای حفظ جان و امنیت خود و دیگران باید در خانه بمانند و از سفرهای غیرضرور برون شهری و درون شهری اجتناب کنند تا بتوان سریع تر این ویروس را کنترل کرد و تداوم نیابد.



وی ادامه داد: متاسفانه برخی کرونا را جدی نمی گیرند و توجهی به توصیه های بهداشتی ندارند و تصور میکنند این ویروس تنها سالمندان و بیماران مزمن را درگیر میکند در حالی که پیر و جوان نمی شناسد و سلامت همه در معرض تهدید است.



نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم با تاکید بر اینکه بی توجهی به اصول بهداشتی و سفرهای غیرضرور شیوع کرونا را در پی دارد، گفت: با شیوع کرونا کنترل آن بسیار سخت خواهد بود و تبعات جبران ناپذیر اقتصادی و اجتماعی متوجه کشور می شود.



خالقی یادآور شد: با ماندن مردم در خانه از بیمار شدن افرادی که هنوز مبتلا نشدند جلوگیری و در روند درمان مبتلایان هم تسریع می شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: شیوع این ویروس ممکن است تا یک ماه دیگر ادامه داشته باشد و به طور قطع تنها راهکار قطع زنجیره، کنترل و ریشه کنی آن هماهنگی و مشارکت مردم با ستاد مبارزه با کرونا و کادر درمانی و پزشکی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 296274
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار