خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/28 - 12:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جاسمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب:

مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم کشورمان اعتنایی به حرف‌های دشمن ندارند و این بار هم با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

سید قاسم جاسمی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از سخنان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه که فرموده بودند «مراقبت کنید تا مبادا دشمن بتواند در زمینه انتخابات خواسته خود را محقق کند»، گفت: مردم کشورمان علیرغم همه سختی‌ها و گرفتاری‌هایی که در زمینه اقتصادی دارند، اما در همه حال حتی با وجود چنین مسائلی هم فرامین رهبری انقلاب را نصب‌العین کارهای خود قرار می‌دهند.



وی افزود: مردم به سخنان رهبری اعتقاد کامل دارند، اما در عوض حرف‌های دشمن را بیهوده و ابتر می‌دانند و قطعا دشمن در این زمینه هم به مثابه مسائل دیگر به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد.



نماینده مردم کرمانشاه به رهنمودهای رهبری انقلاب در ادوار گوناگون انتخابات که منجر به شکست دشمن می‌شود، اشاره و تصریح کرد: ما هر زمانی که به انتخابات‌ در ادوار مختلف نزدیک می‌شویم با تدابیری که مقام معظم رهبری در این باره می‌اندیشیدند، ترفندها و شیطنت‌های دشمن نقش بر آب می شود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: قطعا با همت مردم و همچنین عنایات خداوند متعال و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری در این زمینه خواهند داشت حضور حداکثری مردم  پای صندوق‌های رای را شاهد خواهیم بود.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به عشق و وفاداری مردم کشورمان به سربازان و سرداران این انقلاب و نظام اشاره و اظهار کرد: مردم ما نشان دادند که عاشق سرداران و سربازان این مرزو بوم هستند و همگان هم این امر مهم را در تشییع میلیونی شهید سپهبد سلیمانی شاهد بودند؛ در نهایت باید گفته شود که مردم ما اعتنایی به حرف‌های دشمن ندارند و این بار هم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 294201
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار