خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/13 - 10:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
دلخوش:

مراکز درمانی گیلان با کمبود دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و سرم مواجه هستند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، از مسئولان حوزه سلامت خواست تا در جهت تامین دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، سرم و افزایش تخت مراکز درمانی استان گیلان ورود پیدا کنند.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن قدردانی از زحمات مسئولان مربوطه برای کنترل ویروس کرونا، گفت: در مورد تامین امکانات مورد نیاز مراکز درمانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم که با تذکرهایی که دادند بخش قابل ملاحظه‌ای از امکانات حوزه درمان تامین شد.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنده از تلاش‌های عزیزانی که در حوزه تامین سلامت عمومی فعالیت می‌کنند اعم از کادر درمان، مدیران و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تشکر می‌کنم که در زمان شیوع کرونا بدون هیچ چشمداشتی و با به خطر انداختن سلامت خود به ارائه خدمات به بیماران پرداخته‌اند.



وی تصریح کرد: از رییس جمهور محترم هم تشکر می‌کنم که در همین ابتدای فعالیت خود با بازدیدهای میدانی از داروخانه‌ها و مراکز درمانی همچنین برای تامین واکسن مورد نیاز مردم به طور جدی ورود پیدا کرده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته متاسفانه در استان گیلان هنوز در تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی با مشکل مواجه هستیم که نیاز است به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون لازم است که تعداد دستگاه‌های اکسیژن‌ساز را در بیمارستان‌ها افزایش دهند و تخت‌های بیشتری را به بیماران کرونایی اختصاص دهند، همچنین تامین سرم و واکسن از دیگر موضوعاتی است که باید به طور ویژه مدنظر قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 326315
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار