خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/28 - 10:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابراهیمی با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای گفتگو با ایران:

مذاکره با چهره‌‎ای شکست خورده وقت تلف کردن است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مقامات کاخ سفید می خواهند از طریق پیشنهاد مسئله مذاکره به دنیا نشان دهند سیاست فشار حداکثری علیه ایران نتیجه بخش بوده است.

علیرضا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکایی ها، گفت: مقامات ایالات متحده هیچگاه مورد اعتماد نبودند از این رو مذاکره با ترامپ به معنای بازی در زمین دشمن است.



نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا هم اکنون به عنوان چهره ای شکست خورده در میان افکار عمومی دنیا شناخته می شود لذا وی می خواهد با نشستن بر سر میز مذاکره با کشورمان صرفا عکس یادگاری بگیرد و شرایط انتخاباتی خودش را بهبود بخشد.



وی ادامه داد: آمریکایی ها پیش از اینکه بخواهند مسئله مذاکره با کشورمان را مطرح کنند باید به این سوال پاسخ دهند مگر برنامه جامع اقدام مشترک بر بستر مذاکره شکل نگرفت لذا چرا نسبت به آن بی اعتنایی کردند؟.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به نظر می رسد مقامات کاخ سفید می خواهند از طریق مسئله مذاکره به دنیا نشان دهند سیاست فشار حداکثری علیه ایران نتیجه بخش بوده است در حالی که مردم کشورمان یکصدا جلوی چنین سیاستی ایستاده اند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه همه جریان های سیاسی نیز اعتقاد دارند مذاکره با آمریکا وقت تلف کردن محسوب می شود و اصلا نتیجه ای در بر نخواهد داشت لذا مذاکره با آمریکا امکان پذیر نیست.



به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ، رهبر انقلاب در نماز جمعه پرشکوه و به‌یاد ماندنی تهران، مذاکره اروپایی‌ها را آمیخته به دغل و فریبکاری دانستند و گفتند: آن جنتلمن‌هایی که پشت میز مذاکره هستند، در حقیقت تروریستهای فرودگاه بغداد هستند که لباس عوض کرده اند. ما از مذاکره البته بجز با امریکایی‌ها ابایی نداریم اما از موضع قدرت و قوت.



گفتنی است، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا بدون اشاره به چهار دهه تداوم خصومت‌های واشنگتن علیه تهران در ادعائی مضحک مدعی شد که ترامپ هنوز هم آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران است!./



پایان پیام

  • کد خبر : 294184
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار