خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/15 - 14:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
جعفرپور:

مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند و نمی‌خواهند نظرات و راه این شهید بزرگوار در منطقه و جهان اشاعه پیدا کند.

جمشید جعفرپور در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در واکنش به حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی در اینستاگرام، گفت: این اتفاق معیار بسیار  خوبی است که میزان تعهد رسانه های غربی به آزادی بیان را نشان می دهد.



نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی در عراق و همچنین ایران نشان داد که وی شخصیت بسیار  محبوبی در جهان است و اقدامات بیگانگان تاثیری در کاهش محبوبیت وی ندارد.



رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی در فضای مجازی نشان دهنده آن است که دشمنان نمی خواهند نظرات و راه این شهید بزرگوار در منطقه و جهان اشاعه پیدا کند.



جعفرپور با بیان اینکه این اقدام هیچ توجیهی ندارد، گفت: مدیران اینستاگرام در جهت همان کسانی که سردار سلیمانی را ترور فیزیکی کردند، حرکت می کنند و با این اقدام خود به دنبال ترور شخصیتی سردار سلیمانی هستند اما راه به جایی نمی برند.



وی با بیان اینکه مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند، اظهار داشت: البته ما انتظاری از این رسانه ها که کاملاً به نظام استکباری وابسته هستند، نداریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 293562
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار