خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/14 - 04:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
دهمرده در آیین کلنگ زنی توسعه شبکه فاضلاب شهری شهرستان زابل عنوان کرد:

لزوم حمایت از پیمانکار جهت تحویل پروژه در زمان مقرر

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان بر لزوم حمایت از پیمانکار جهت تحویل پروژه توسعه شبکه فاضلاب شهری شهرستان زابل در زمان مقرر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ آیین کلنگ زنی توسعه شبکه فاضلاب شهری شهرستان زابل با حضور حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس و مسئولان استانی و محلی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز بکار شد.



بر اساس این گزارش؛ نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در این مراسم با اشاره به اهمیت شبکه فاضلاب در این شهرستان و لزوم حمایت از پیمان کار این پروژه جهت تحویل آن در زمان مقرر گفت: لازم است که تمام تمهیدات و حمایت های لازم از این پروژه و پیمانکار صورت پذیرفته تا شبکه فاضلاب شهرستان زابل در زمان مقرر بهره برداری شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به مشکلات کم آبی و معضلات شبکه فاضلاب در شهرستان زابل ادامه داد: مردم نسبت به کلنگ زنی پروژه ها حساس می باشند زیرا امیدوار به حل مشکلات در آینده ای نزدیک می شوند؛ لذا از مقامات مسئول استان و وزارت نیرو انتظار می رود که حمایت های لازم را از این طرح صورت دهند.



گفتنی است که این پروژه با اجرای لوله گذاری با لوله پلی اتلین  به طول 5200 متر با اعتباری بالغ بر 89/890 میلیون ریال صورت می‌پذیرد که مهم‌ترین تاثیر اجرای این بخش از طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زابل و این پروژه، جمع‌آوری فاضلاب مسیرهای پیش‌گفته است که باعث مشکلات زیست محیطی و بهداشتی شده است بنابراین پیش‌بینی می‌شود حدود 4500 نفر از این پروژه به‌صورت مستقیم بهره‌مند شده و بیش از 1100 انشعاب، قابلیت اتصال به خط را داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 303870
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار