خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/28 - 07:55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی خواستار شد:

لزوم حل مشکلات اشتغال، مسکن و جهیزیه مزدوجین معلول و مددجویان

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: لازم است سازمان بهزیستی در خصوص حل مشکلات اشتغال، مسکن و جهیزیه مزدوجین معلول و مددجویان گام های جدی بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مصطفی نخعی ، نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با وحید قبادی دانا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ورییس سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.



بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این جلسه مطالبات حوزه انتخابیه، شهرستان های نهبندان و سربیشه را مطرح نموده و ایشان دستورات خوبی صادر نمود.



وی ادامه داد: در خصوص موضوعات مختلف مطروحه درباره معلولین و مددجویان از جمله اشتغال، مسکن، جهیزیه مزدوجین و ... قرار شد با پیگیری های لازم مشکلات این عزیزان مرتفع گردد.



نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است. که امید است بتوانم به عنوان نماینده مردم قدمی در این خصوص بردارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 308303
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار