خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/04/16 - 19:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سعادت تاکید کرد:

لزوم توقف بیش از40 موتور پمپ غیرمجاز بر روی رودخانه شاپور/ براز جانی‌ها از بی‌آبی به سطوح آمدند

نماینده مردم دشتستان درمجلس،گفت: توقف برداشت غیرمجاز بیش از40 موتور پمپ غیرمجاز بر روی رودخانه شاپور در اطراف کارون برای بهبود وضعیت بی‌آبی دشتستان الزامی است.

محمد باقر سعادت درگفت‌و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره بحران شدید منابع آبی در استان بوشهر ،گفت:مردم از وضعیت نامناسب منابع آبی در استان بوشهر به سطوح آمدند اما متاسفانه شاهد تجمعات پی درپی در زمینه معضل  بی‌آبی در استان بوشهر بودیم بنابراین دولت باید هرچه سریعتر اقدامات اساسی در این راستا اتخاذکند.



شهر براز جان در خطر بسیار جدی  بحران  بی آبی به سر می‌برد



نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه  شهر براز جان در خطر بسیار جدی  بحران  بی‌آبی به سر می‌برد تصریح  کرد: بنده تقاضا دارم این موضوع را مسئولان جدی بگیرندزیرا  بیش از40 موتور پمپ غیر مجاز بر روی  رودخانه شاپور  در اطراف کازرون برداشت غیر مجاز آب  را در دستور کار قرار دادند که این امر  اوضاع بی آبی راتشدید می‌کند.



 لزوم اختصاص  400 لیتردر هرثانیه  از رودخانه  شاپور به شبکه آب  بوشهر



 عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس یادآورشد: راهکار اساسی برای برطرف کردن مشکلات منابع آبی در این حوزه انتخابیه در کوتاه مدت، برداشتن  موتورهای غیرمجاز را از محل‌های نصب با چرثقیل  است و ما مصوبه‌ای داریم که می‌بایست از هر ثانیه400  لیترآب از رودخانه  شاپور وارد شبکه آب بوشهر بشود./



پایان پیام



خبرنگار علیرضا رضائیان

  • کد خبر : 252664
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار