خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/10 - 11:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
رحیمی مطرح کرد؛

عزم جدی همکاری اروپا و ایران با اجرایی شدن spv

عضو فراکسیون امید مجلس گفت اگر اروپایی ها  در رابطه با spvتصمیم قاطع خود را اعلام کنند؛قطعا این موضع اروپایی ها را نشانه عزم جدی آن ها به همکاری با کشورمان می دانیم.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،در پرسش به سوالی مبنی بر اینکه احتمال این وجود دارد که spvبه مرحله توافق نهایی ازسوی اروپایی ها برسى،گفت: به هرحال مهم این است که spv مرحله رسمی آن از سوی اروپایی ها اعلام شود.



وی افزود: اگر اروپایی ها  در رابطه با spvتصمیم قاطع خود را اعلام کنند؛قطعا این موضع اروپایی ها را نشانه عزم جدی آن ها به همکاری با کشورمان می دانیم.



عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:  در مذاکرات روی کانال ویژه مالی توافق صورت گرفته است؛اما در بین اعضای اروپایی توافق کامل شکل نگرفته است و به نظر می رسد روزهای پایانی تکمیل توافق فی ما بین خود هستند و موضع این کشورهای به زودی اعلام می شود.



نماینده مردم تهران،ری و شمیرانات اضافه کرد: به هرحال توافقی در این رابطه اتفاق افتاده بود و اروپایی هم در حال بررسی  کارهای عملیاتی و اجرایی شدن آن هستند؛اگر چه عملیاتی شدن آن زمان بر است اما می خواهند به صورت رسمی آن را بازگو کنند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 273016
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار