خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 10:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لک علی‌آبادی:

ضرورت تقویت ظرفیت‌‎های مغفول‌مانده حوزه ورزش دورود و ازنا/امکانات ورزشی این منطقه در شان ورزشکارانمان نیست

نماینده دورود و ازنا در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه متاسفانه امکانات ورزشی موجود در این منطقه در شان مردم به ویژه جوانان علاقه‌مند به ورزش نیست بر ضرورت تقویت ظرفیت‌‎های مغفول‌مانده حوزه ورزش دورود و ازنا تاکید کرد.

روح‌الله لک علی‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ظرفیتهای مغفول‌مانده حوزه فرهنگی و ورزشی حوزه انتخابیه خود که معتقد است باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرند، گفت: برغم اینکه شهرستان‌های دورود و ازنا از ظرفیت بالا و تعداد زیادی جوانان مستعد در حوزه ورزش برخوردار است اما متاسفانه امکانات ورزشی موجود در این منطقه در شان مردم به ویژه جوانان علاقه‌مند به ورزش نیست.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که امکانات و مراکز فرهنگی و ورزشی این منطقه تقویت شود، همچنین لازم است در جهت شناسایی جوانان مستعد در حوزه ورزش برنامه‌ریزی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در بیان مشکلاتی که در حوزه آموزش و پرورش این منطقه وجود دارد، یادآور شد: متاسفانه امکانات حوزه آموزش این منطقه بسیار محدود است ضمن اینکه تعدادی از مدارس و مراکز فرهنگی نیاز به تجهیز و بازسازی دارند.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در تلاش هستیم با همکاری دولت و قوه قضاییه موانع موجود در مسیر تامین امکانات و مراکز فرهنگی و ورزشی را در این منطقه رفع کنیم و با همکاری و تعامل بتوانیم اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379536
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار