خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/27 - 11:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حسینی مطرح کرد:

ضرورت تسهیل در صدور مجوزها برای فعالیت زیست بوم نوآوری

رئیس فراکسیون حمایت از زیست بوم نوآوری و فناوری بر ضرورت تسهیل در صدور مجوزها برای فعالیت زیست بوم نوآوری تأکید کرد.

 سیده فاطمه حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر لزوم تقویت شرکت‌‎های دانش بنیان، اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان، بخشی از زیست بوم نوآوری و فناوری هستند که به حسب قانون شرکت‌های دانش بنیان، شکل گرفته و تأسیس شده‌اند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: در این زمینه تاکنون تلاش گسترده‌ای صورت گرفته که اتفاقات بسیار مثبتی را رقم زده است به طوریکه در حوزه دارویی تا 98 درصد نیازهای داخلی را تأمین کرده‌ایم.



حسینی اضافه کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی همواره پشتیبان شرکت‌های دانش بنیان بوده است و این صندوق، از صندوق توسعه ملی حمایت می‌شود.



وی تصریح کرد: نوع حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به ویژه از ناحیه صندوق نوآوری و شکوفایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین منظور مجلس در آینده‌ای نزدیک نشستی مشترک با دست اندرکاران صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد کرد تا نظارت‌ها در این حوزه را تشدید کند.



رئیس فراکسیون حمایت از زیست بوم نوآوری و فناوری  با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش های استارت‌آپ‌های امروز و جوانان فعال در این حوزه در زمینه ثبت، صدور و نظارت بر فعالیت کسب و کارها است، همچنین ضررهایی که در این حوزه مترتب می شوند، گفت: اطمینان بخشی به این حوزه از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ متأسفانه در پی حوادث اخیر با قطع دسترسی به شبکه جهانی اینترنت روزانه   2 هزار و 500 میلیارد تومان به کسب و کارهای حوزه فناوری خسارت وارد شد که امروز هم کسی پاسخگوی فعالان این حوزه نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 292795
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار