خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
قیصری:

صادق مالواجرد توان مدیریتی مناسبی برای تصدی در وزارت راه و شهرسازی دارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در سطحی برابر با سایر وزرای پیشنهادی است و وی از توان مدیریتی لازم برخوردار است.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، زینب قیصری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، گفت: وی رتبه و تحصیلات مرتبطی دارند و به گفته خودشان، ۲۳ سال سابقه کار در این حوزه دارند. به‌نظام مسائل و مشکلات وزارتخانه موضوعیت داشته و برنامه‌های ارائه شده از سوی ایشان مطلوب بود. به نظر بنده باتوجه‌به برنامه‌های ارائه شده از طرف وزیر پیشنهادی وی توان مدیریتی مناسبی برای تصدی مسئولیت در این وزارتخانه را دارند.

وی همچنین بر تعامل خوب وزیر پیشنهادی با مجلس تأکید کرد و از حمایت‌های تمام‌ و کمال فراکسیون زنان و فراکسیون فرزندان شاهد  از ایشان خبر دارد.

 این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در مورد توانایی وزیر پیشنهادی در مدیریت وزارتخانه باتوجه‌ عریض‌وطویل بودن این وزارتخانه گفت: من معتقدم که خانم‌ها در هر زمانی که فرصت داشته‌اند، درخشیده‌اند. خانم صادق نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باتوجه‌به سابقه و تخصص ایشان، توانایی لازم برای مدیریت وزارتخانه را دارند. ما تجربه وزارت خانم دستجردی در وزارت بهداشت را داشتیم که تجربه موفقی بوده است. حتی در این موضوع خانم دباغ رو هم داشتیم.

قیصری افزود: سطح برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی کمتر از برنامه دیگر وزرای پیشنهادی نبوده است از نمایندگان مجلس انتظار داریم با نگاهی کارشناسانه به انتخاب وزرا موضع‌گیری نمایند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382152
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار